Canicròs

Per  commemorar el desè canicross de la Ràpita hem pensat fer un circuit nou i atractiu que us farà gaudir al màxim.
Com sempre sortirem del pabelló d'esports en direcció a l'institut, allí farem un gir cap a la dreta i agafarem una pista de terra per puja per la zona dels pinets fins la font que hi ha abans d'encarar la pujada cap al mirador de la Guardiola.
Un corriol de pujada ens durà al punt més  alt del circuit, amb unes vistes més que boníques del poble i del Delta.
Moment per agafar forces a l'avituallament per encarar una baixada trepidant, primer per pista que després es transforma en un corriol no massa llarg però engrescador fins al pipi-can. (baixada del dipòsit de l'institut).
Aquí respirem i encarem una pujada curta, també per senda pel costat de "Piso Perfecto" que ens obligarà a caminar fins i tot als més forts. "Cuidadin"
Ara sí, toca baixada bona i corriol planer per la zona del poblat Ibèric fins al cementiri.
I seguim baixant pels pinets, arribant així de nou al pabelló pel sentit contrari on havíem sortit.
Es tracta de fer dues voltes al mateix circuit, d'aquesta manera passem  dos cops per la zona d'arribada cosa que donarà un extra de motivació als participants amb el caliu de la gent que estarà animant-mos a l'arribada.
L'únic punt que cambia de la primera a la segona volta, és que en aquesta última en comptes de entrar al pabelló per darrera pujarem fins l'institut i entrarem per on havíem iniciat el canicross.
Força i a passar-ho bé.

Track canicross

Powered by Wikiloc

Aquest any el canicròs de la Ràpita entra dintre el calendari:

Nota: Els participants menors d'edat hauran de portar emplenada i firmada l'autorització paterna el mateix dia de la cursa. La podeu descarregar de l'apartat de reglament.
A més, tot participant haurà de firma un document, aportat per l'organització, de responsabilitat com que s'accepten les normes exigides.

És la desena edició del canicròs Pujada a la Foradada, memorial Joan Aloy.
Un circuit atractiu i divertit que no deixa indiferent a ningú.